Освітній БРАНЧ «A Teacher Guides to Life»
A Teacher Guides to Life/ УЧИТЕЛЬ веде у ЖИТТЯ! Весняні канікули – час оновлення та натхнення, учителі Ліцей 5 Хмельницької Міської Ради прокачали НУШ!)) Пишаюся цим авторським методичним проєктом «ОСВІТНІЙ ЕКВАТОР: АКЦЕНТИ ТА ВИКЛИКИ»! Це вже ІV етап реалізації проєкту – Освітній БРАНЧ «A Teacher Guides to Life»/ «УЧИТЕЛЬ веде у ЖИТТЯ». З’ясували, які виклики ми отримали у перетині екватора-НУШ, переході від адаптаційного циклу (5-6 кл.) до базового предметного навчання (7-9 кл.). Які принципи формування ролі учителя у базовій предметній освіті згідно концепції НУШ?
КУРС корабля-освіти визначає УЧИТЕЛЬ; ШТУРВАЛ тримає УЧИТЕЛЬ;
КОМАНДУ з числа учнів формує УЧИТЕЛЬ;
ПАРТНЕРСТВО в роботі команди забезпечує УЧИТЕЛЬ;
РОЛІ в команді визначає УЧИТЕЛЬ;
можливі ПЕРЕШКОДИ передбачає і долає УЧИТЕЛЬ;
до майбутнього УСПІШНОГО ЖИТТЯ учня веде УЧИТЕЛЬ!!! Підкреслили визначальну роль УЧИТЕЛЯ у ЖИТТІ людини!
Гуртувалися кафедрами (по кілька кафедр) у творчі методичні лабораторії – працювали над проектом цьогоріч у межах освітніх галузей – і це були крутезні мікропроєкти від кожної кафедри! Кожна творча лабораторія мала своїх експертів, ними були наші аси НУШ – педагоги початкової школи. І, звичайно, практикували розвиток м’яких навичок, використовували елементи СЕЕН. В результаті маємо масштабний освітній проєкт “Lіfe/ЖИТТЯ”, у якому проявився наш креативний методичний потенціал, спрямований на розвиток одинадцяти ключових компетентностей, які формуємо в учнів згідно концепції НУШ, орієнтувалися у змісті завдань на 7-8 класи – презентували колегам яскраві методичні цікавинки НУШ – РАЗОМ готуємо учнів до УСПІШНОГО ЖИТТЯ! ДУЖЕ ДЯКУЮ ВАМ УСІМ ЗА РОБОТУ, ДОРОГІ КОЛЕГИ! Дякую усій моїй адміністрації та нашій психологині Наталія Коржан за допомогу у організації цього прекрасного заходу! Пишаюся нашим педагогічним колективом! Колеги, ВИ НЕЙМОВІРНІ, круті професіонали, самовіддані учителі, невпинні творці нових освітніх продуктів! Люблю вас!
#освітній_екватор_прокачали_НУШ






































